کلافه ام . . . .
 
دختر آسموني
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : ريحون

قاطی کردم بد جور توی بزرگترین تصمیم زندگیم موندم نمی دونم همین طرف بمونم یا از همه چیزایی که الان دارم بگذرم و برم سراغ چیزی که فکر میکنم درست تره

کاش به دنیا نیومده بودم



نظرات شما عزیزان:

پسر آریایی
ساعت11:20---16 آبان 1391


تو همونی که فکر میکنه فقط یه صداست، اما نمیدونی واسم دنیایی.



تو شاید بتونی خودتو گول بزنی، اما منو نه، فکر نکن من باور میکنم که دیگه دوسم نداری. میدونم این حرفو میزنی که من متنفر بشم ازت.

پاسخ:baba etemad b nafsssssss

=====================



درسته، من فقط خودمو گول میزنم.

خداحافط


پسر آریایی
ساعت11:20---16 آبان 1391

تو همونی که فکر میکنه فقط یه صداست، اما نمیدونی واسم دنیایی.

تو شاید بتونی خودتو گول بزنی، اما منو نه، فکر نکن من باور میکنم که دیگه دوسم نداری. میدونم این حرفو میزنی که من متنفر بشم ازت.
پاسخ:baba etemad b nafsssssss
=====================

درسته، من فقط خودمو گول میزنم.
خداحافط


ali
ساعت22:31---10 آبان 1391
چه جور دو راهی؟
پاسخ:از اون 2رشهیا که همه دارن میدونیییییی که. . . . بیخیال بابا الان و بچسب


پسر آریایی
ساعت17:31---30 مهر 1391
تو همونی که فکر میکنه فقط یه صداست، اما نمیدونی واسم دنیایی.

تو شاید بتونی خودتو گول بزنی، اما منو نه، فکر نکن من باور میکنم که دیگه دوسم نداری. میدونم این حرفو میزنی که من متنفر بشم ازت.
پاسخ:baba etemad b nafsssssss


پسر آریایی
ساعت9:42---22 مهر 1391
برات دعا میکنم.

پسر آریایی
ساعت14:46---7 مهر 1391
هنوزم وقتی میخندی دلم از خوشی میلرزه

هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه


tarafdarane sardar
ساعت12:45---4 مرداد 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar fagat 15 sal dare va ye padidast kheili gamgin mikhone haaaaaaaaaaaaaaaa montazeretonim shayad baham hamkari kardim az tarafe tarafdaran sardar link ham shodid agar mikhahid nazar mostagim khod ra be sardar begoyid be *** (sardarkhaste ) *** yani id sardar moraje konid

kbb
ساعت0:20---9 تير 1391
نبینم کم آورده باشی

پسر آریایی
ساعت17:22---4 ارديبهشت 1391
خیلی بی معرفتی، من 15 روز عید رو توی ICU بودم یه خبر ازم نگرفتی.

دست های پراز خالی
ساعت21:31---26 فروردين 1391
گناه رابه گردن دنیاودیگران نگذاریمکوتاهی ازهمت وکوشش ماستارزش وجودی انسان به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن داردممنون میشم به منم سری بزنی ونظرتو بگی منتظرقدم های گرمتون هستم

اشک ها و لبخند ها
ساعت22:41---15 فروردين 1391
عاقلانه تصمیم بگیر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان